Äntligen lördag..

.. men det betyder ju inte att man är ledig. Jag ska jobba mellan 14-18.30.

Igår var det svinkul på jobbet, men också hur stressigt som helst. Röda mattan hade rullats fram och diverse svenne-kändisar gled in för att titta på musikalen. Typ Sissela Kyle, Lill-Babs och "han från Rederiet". Jag fungerade som allt-i-allo, alltså sålde program, var värdinna, rev biljetter, och jag stod även i garderoben efter föreställningen. Men det roligaste var att vara blomsterflicka på scen! Vi hade ett helt rum fullt med blommor och typ 10 pers av oss fick gå upp på scen och lämna blommor till artisterna. :D

Jag vaknade idag av att babe fick ett sms. Av sin mami, haha. De hade gjort värsta mysiga frukosten och ville att vi skulle vara med. Mys! <3

Ska typ hoppa in i duschen nu..

PUWS

SAY WHAAAAAT?
Postat av: Micke

Åh...snälla få aron att gilla musikaler....vill helst inte tvinga med honom på Mamma Mia under pistolhot;)

2008-02-02 @ 23:20:54
URL: http://nicknamejara.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0