"Den lilla utflykten"

Hey.. jag var i skolan i typ en halvtimme idag. Gjorde snabbt klart ekonomiprovet som började kl 9, sen drog jag med Felle & Carro till Adidas Factory Outlet i Luma.  Där hittade jag sjukt söta bebis-skor som jag tänker köpa till Nadjas bebis. Helt svarta var dem med ett litet guldigt Adidasmärke fram. Det ska bli en cool bebis, sådetså. :]

Efter "den lilla utflykten", som vi kallade det. Fick jag vänta på Grus (eftersom jag inte har någon egen nyckel än) så att han kunde släppa in mig hemma. Jag var hemma & stuffade lite ett tag. Lunch blev det sen med Linnéa på Louis Jazz Club i Söderhallarna. Kött med pommes & beanaise-sås, mmm!

När vi lunchat klart åkte jag tillbaka med Linnéa till skolan & hälsade på alla matte-nördarna, det var trevligt :D

Imorgon är jag ledig.. fyfan vad skönt. Sova, sova, sova!

PUWS


SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0