En tatuering & en muffins senare

Hey.. Nu är jag tillbaka hemma. Att tatuera sig gick bra för Fellicia, mindre bra för min hand. Haha.. Nejmen, hon skakade lite till en början men sen vande hon sig och krossade inte alls min vantebeklädda hand :] Ungefär en timme tog det och efteråt var hon helt nöjd. Super. Efteråt tog vi en fika på Coffee house by George eller George by Coffee house som Felle råkade säga ><

Om ni undrar vart före&efter bilderna är så kan jag berätta att jag tog med mig min kamera. Men nog fan var batteriet slut. Så vi fotade med Felles mobil istället. Jag sitter nu och väntar på att få dem över msn, men hon är nog inte hemma ännu. Så fort hon kommit hem kommer de upp här på bloggen!

PUWS

SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0