Galet trött

Hey.. jag kom typ precis hem från skolan. Vi har haft danslektioner hela eftermiddagen. 3, 5 timmar dans, och så springa till bussen på det också. Geez, jag höll typ på att dö. Dansat sönder knäna har jag gjort också, de är helt blåmärkta. Imorgon ska jag i alla fall till sjukgymnasten så de kan kolla på min muskelinflammation i ryggen. Det ska bli väldigt skönt att få veta mer om inflammationen.

Jag slutar halv 2 imorn.. Danslektioner hela förmiddagen & sen 2 mattelektioner på eftermiddagen. Heja matteprojektet. Bajs. Jag ska i alla fall gå ut med Maja när jag kommer hem... det brukar vara mys.

Det blir till att lägga sig tidigt ikväll tror jag..

PUWS

SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0