Onsdag

Hey folks..

Jag ska åka till pappa i Märsta ikväll.. det ska bli ganska skoj. Längesen jag träffade syskonen :]

Idag gick jag upp kl 7, vilket jag inte gjort på evigheter. (Bortskämt jag vet) Sen åkte jag till tandis i Sumpan. I tio minuter var jag där, sen ansåg tandsköterskan att jag var redo att gå. Kändes ganska onödigt att åka dit möhö >< Efter snabbvisiten på Kronan Tandreglering åkte jag hem till Skanstull, hämtade väskan min och sen åkte vidare till skolan. Basgruppsmöte i 40 min sen började min nästa lektion 1,5 timmar senare. Så jag åkte och mötte Aron och Maja i Tanto. Det var härligt! VÅR VÅR VÅR! Massa små kids som var ute och lekte och solen sken. Hoppas vintern är över nu. :]

image78
Har typ nyst massa gånger idag, jag vill inte bli helsjuk till sportlovet!


Vad ska ni göra på lovet frässten? :]

PUWS

SAY WHAAAAAT?
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag! :)

2008-02-13 @ 12:36:52
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag! :)

2008-02-13 @ 12:36:57
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Isabelle

Detsamma! :]

2008-02-13 @ 12:42:29
Postat av: Von

Jag vet inte. Göra nått kanske? Jag och Nicklas känns lite lediga iaf.

2008-02-13 @ 16:02:17
URL: http://theseventhswan.blogg.se
Postat av: Isabelle

Okej.. mjo vi vet inte heller. Vi vill ju ha partyparty men föräldrarna är hemma haha. Men vi 4 kanske kan hitta på något då :] Bli're nå grill eller? ;O

2008-02-13 @ 18:01:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0