Onsdag

Hey folks!

Det har varit en lång dag idag. Trött och förvirrad har jag varit. Jag vaknade kl 7 av att pappas idiotfru fräste att "Isa, du måste gå upp nu!" till mig. Jaha okej, pappa hade glömt att väcka mig. Jag gick upp och fixade mig.. När jag kom och skulle ta ett glas vatten i köket hade redan alla kids och pappa satt sig i bilen, och jag möttes av henne istället.
"Har du ingen väckarklocka?"
"Nej."
"Har du ingen mobil eller?"
"Eh, jo det har jag"
"Jahaa.. varför sätter du inte den på alarm då?!"
"Därför att pappa alltid brukar väcka mig."
"Det kan du ju inte förvänta dig."
"Eh, jo, det har han alltid gjort:"
"Äh då var det ju tur att jag var hemma nu då, annars hade han glömt dig kan jag säga"

Käring. Inte fan ska hon lägga sig i allt vad jag och pappa har för oss. Pappa har väckt mig innan jag får skjuts de senaste 11 åren så nog fan kan jag förvänta mig det. Orka henne.

Träffade mamma gjorde jag idag också. Vi skulle mötas kvart i tre vid Medis så jag åkte tuben för att möta henne. Precis när jag stigit av där ringde hon och då visade det sig att det var kvart i fyra vi skulle träffas. Det var bara att åka hem igen. Förvirrade jag.

Piggelin har jag & Aron käkat nu.. vi ska fixa middag snart också. Vad det blir vet vi inte ännu.. Hoppas det blir något tjockt, haha :]

PUWS


SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0