Photoshoot

Hey...
egentligen ska vi gå & lägga oss nu, men jag kom på att jag var tvungen att uppdatera här. Igårkväll blev helmys på Little Persia med Mange & Emil. Efter Persia drog vi hem till Maja & gick ut med henne sen spelade vi lite MarioCart och jag ägde sönder alla.

Idag har det varit en ganska slapp dag.. antagligen för att det är söndag, men endå. :)
Jag & Aron var på Model House Sweden idag & blev fotade. Det var hur kul som helst. Blev sminkade & fotade av en fotograf som tyckte att jag skulle sitta på Arons rygg, haha. Vi tog bilder tillsammans, men också enskilt. *Props till min pappa som väntade där i 3 timmar på oss. Han var tvungen att vara där eftersom minderåriga var tvugna att ha målsman med sig* Vi enades om att köpa 6 st bilder, 2 självporträtt & 2 på oss tillsammans. Fotografen tog 84 bilder så det blev svårt att välja... men här är några av de vi valde i alla fall! :D

image90


image91


image92


Fler bilder finns på; http://juncti0n.bilddagboken.se

Ska krypa i säng nu, natti!
PUWS 

SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0