Shopping på Apoteket

Shauw!

Semlorna igår blev jättegoda. Jag gjorde en mini till mig & sen blev det 13 st stora också. Tur att det bara är en gång om året man ska käka semlor.. dom är jäkligt mastiga alltså.

Våra smäskiga semlor!
image62

Idag var jag i skolan & allmänt lullade runt. Inte direkt en givande skoldag, men fick redovisa boken i svenskan i alla fall. Skönt att ha det gjort.

Efter skolan drog jag & Vonne till Apoteket på Ringvägen. Där shoppade vi loss på diverse ansiktsgrejor. Så ikväll ska vi provköra dem & imorn kommer redovisningen om hur det har gått. Vi är så duktiga, haha :]

Imorgon är det värsta ekonomiprovet i skolan. Börjar kl 9 & vi har till kl 11 på oss. Sen börjar en mattelektion typ kl 12. Ofta man väntar 2 timmar på en mattelektion efter att ha gjort provet på typ 1 timme. Inte. Det blir nog inte många som kommer gå på den lektionen..

Fotbollstajm nu..
PUWS

SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0