Singstar & sånt crap

Sockerhuvudvärk.

Jag har nog inte ätit så mycket kakor på länge. Men gott var det i alla fall! Wilma blev glad att jag kom & firade hennes födelsedag. Vi spelade Crazy Spagetti & Singstar Svenska Hits. Ja, jävlar. Konstigt nog var Blink 182 - What's my age again? med som sång alternativ. Jag ägde den, höhö.

Har just skickat iväg ett mejl till mammen om när jag vill åka till NYC, det blir nog i slutet av v.17 till mitten av v.18. Sen är det ju Valborg  & då tänker jag fasen ha brasa i skogen med alla mina kamrater, sådetså!

Ska nörda lite på bildis nu.. men måste nog hoppa i säng snart. Ska fan opp i gryningen imorgon. (Ca klockan halv 7)

PUWS


SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0