Södra Sjukgymnastinstitutet

Där var jag nyss & blev böjd och skruvad på. I en timme ungefär böjde sjukgymnasten Inger på mig åt alla möjliga håll & riktningar. Hon visste fortfarande inte vad det är för sepe i min rygg men hon gav mig några tips att göra tills nästa vecka;

* Rygglyft för att mjuka upp ryggen
* Sit-ups för att mjuka upp ryggen
* Träna på min sittställning så jag belastar ryggen mindre
* Använda Zon gelén


Så jag antar att det bara är att köra igång med allt det där. Jag ska tillbaka till institutet på onsdag nästa vecka. Antar att hon ska skruva och massera på mig ännu mera då.

image77 Här är lilla Inger haha :]

Jag ska till tandläkaren kl 08.10 imorgon. BLÄH!

PUWS


SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0