Söndag

Hey.. pappa var här i Skanstull nyss & pratade med Arons föräldrar. Det gick helt okey & det känns som om allt kommer fixa sig endå. Istället för att jag tvingas ut till skogen så får jag ringa när jag vill komma dit. Skönt.

Idag måste jag plugga lite historia om 1900-talets betydelse i boken "Janne, min vän". Det kommer nog gå bra möhö. Sen måste jag ringa Söders Sjukgymnaster också, eftersom de inte hört av sig om min muskelinflammation.

Igår var det nice på jobbet.. var & käkade med några av arbetscomraderna & det var mys. Efteråt åkte jag till Hökarängen & tittade på Potter-filmen på Nadjas storbildstv, mih. Jag & babe hade köpt massa godis som vi svullade i också. "Det är faktiskt lördag", sa jag i affären.

Babe håller på att bli sjuk så det är ju fedt tråkigt.. kanske är det min halsfluss som blommar ut i min sötis hals nu :\  Hoppas inte.

Ska slappa söndag nu..
PUWS

SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0