Stöld.. eller?

image104
(Bilden är inte tagen av mig)

Det står en container nedanför huset. Full med grejer. Vems är det? Varför ska de förstöras? Är det rätt eller fel att använda någon annans "skräp"?

Det tycker inte jag. Och inte Aron heller. Därför hämtade vi hem en tv nyss. :] Fast den fungerade inte.. så vi hämtade en till.. som inte heller fungerade. Tyvärr. Så vi blir utan tv på rummet ett tag till. Varför skulle man inte få återanvända saker som fungerar? Jag tycker det är helt okej. Fast det kan faktiskt bero på.. Om det är något väldigt personligt, som man verkligen vill bli av med. Då kanske man inte vill hitta det i grannens lägenhet kvällen efter man slängt det. Men ofta sådant händer.. Keep reusing! Eller?

Btw så följde jag med Aron till närakuten nyss och han har också fått halsfluss.. typ en månad efter att jag hade det. Stackars babe. Vi kommer leva på glass de närmaste dagarna! :]

PUWS

SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0