Streeeeeeeeeet !

Hey!

Klockan är ett & jag kom precis hem. Har haft muntligtäckelmatteprov nyss, men alla fick minst G så det är ju bra. Imorse hade vi street & jag känner att jag behöver dansa mer. Visst, vi dansar ungefär 9 timmar i veckan på Frysen men jag börjar känna av nu att jag vill dansa mer.. helst dancehall eller street. Saknar att ge ALLT! Måste prata med papi om det.. kanske är han en sån snällis att han köper en termin på Danscenter åt mig.

Imorgon har vi ett 3timmars långt mattepass.. Hm. Tveksamt om jag kommer palla. Fast behöver det nog inför skriftligtäckelmatteprovet på torsdag. Babe jobbar idag & det känns lite skumt att det inte ligger en liten korv i soffan & väntar på en när man kommer hem från skolan. Fast det är ju bra att han jobbar så vi blir rika. Haha ;D

Kanske borde man gå ut & njuta av solen lite nu?

PUWS

SAY WHAAAAAT?
Postat av: Micke

Whatt!!? Bara 9 timmar...det är ganska lite...
Om man jämför hur mycket musik vi hade....
Aron var söt på fotot iallafall...såg ut som en lite punk-pojk
Kram

2008-02-19 @ 21:50:37
URL: http://nicknamejara.blogg.se
Postat av: Isabelle

Men så är det ju liiite mer ansträngande att ha dans/styrketräning än att spela gitarr eller bas.. ;P

Och ja, han var hur snûgg som helst. *Ska tvinga att bli modell* :]

Puws

2008-02-20 @ 11:28:38

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0