Svullodag

Hey..

Lunchen med mami gick bra. Vi ska ses i nästa vecka nångång också.. kanske prata lite mer då. Sjukgymnasten ringde idag också, jag ska inte dit idag tydligen. Det blir på måndag nästa vecka istället. Idag är det svullodag enligt mitt och babes äta-träna schema. Det var meningen att vi egenligen inte skulle äta något tjockt på de andra dagarna förutom svullodagarna (onsdagar & lördagar). Men det pajade Aron med en gång i måndags när han åt upp sista biten av min kladdkaka som stod i kylen.

"Men jag trodde bara att vi skulle äta extra mycket på svullodagarna..!"

Nästa vecka är det sportlov för fasen.. Vad ska man hitta på? Vad ska ni hitta på? :]

PUWS

SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0