Tisdag

Seeegt. Nu börjar jag i alla fall friskna till men inte är det mycket som händer. Jag ska åka till pappa snart. Wilma fyller ju 7 år idag så vi ska fira henne lite. Jag kommer tillbaka till Skanstull typ redan kl 9 imorgon, så någon som vill göra något på dan?

Neverstore har signering på Bengan's vid 5, det kanske man ska gå på. Längesen jag träffade dem. Vårt street-team har ju typ fallit isär. Måste snacka lite med dem om kommande spelningar. Såg deras nya video för inte så längesen på MTV, vad fan har de gjort med Oscars hår?! Stackars liten, inte är det snyggt i alla fall.

Nu ska vi käka lite mackor, sen bär det av till Kista.

PUWS


SAY WHAAAAAT?
Postat av: Von

Jag kommer tillbaka på tors, men skulle du till felle på fredag?

2008-02-26 @ 15:05:57
Postat av: Isabelle

Okey.. Jag vet inte ens vad som händer där? Är det bubbla eller?

2008-02-26 @ 15:40:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0