Valentines day

Underbart.

Jag vaknade ungefär kvart över sex imorse (hos pappa i Märsta) med en mysig känsla i magen. Det här kommer bli en bra dag. Solen sken & jag nästan studsade ur sängen. Gick i skolan till 12 (rymde tidigare med Vonne & Vurre) Sen åkte jag hem & möttes av sötvovve Maja som hade en ros i halsbandet åt mig. Sen pussade jag på babe & han sa till mig att gå till köket. Där blev jag ombedd att blunda & sen fick jag massor av grejer, en sak i taget. Bara massa tjock fick jag! 2 Ben & Jerry's, Oreos, 3 vaniljhjärtan & en ask chokladhjärtan. Söta min bebis, då blev jag glad! Av mig fick Aron ett par fillingar med Homer/hjärtan på & en trisslott (som han tyvärr inte vann på).

När vi ätit lite choklad och vaniljhjärtan tog vi oss ner till Eriksdalsbadet & badade bubbelpool i typ 2 timmar, det var skönt. Middag blev det på Friday's på Östermalm. Hur gott som helst! Vi drinkade lite & åt massa gott.. såklart brownie med glass till efterrätt, YUMMIE!

Efter middagen blev det en promenad med Maja & nu sitter jag här.. men vi ska nog hitta på något annat nu.. Mihi!

PUWS

   <--- Lite bilder, fler finns på http://juncti0n.bilddagboken.se/

SAY WHAAAAAT?
Postat av: Stoffe

haha din smygareee

2008-02-15 @ 10:06:25
URL: http://stoffeone.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0