Fredag

Ohoho vad det är varmt! Vi smälter over here!

Idag vaknade jag av att Aron kom in med en bricka och sa "Men beejb".  När jag öppnade ögonen såg jag söta honom som hade gjort frukost på sängen till mig. Med vattenmelon & färskpressad juice & mackor. Då bleve jag glad :) <3

Efter frukost gick vi ut med Maja i nån timme sen köpte vi lunch-ciabatta igen. Tror vi kommer bli stammisar där faktiskt, haha. Aron har varit duktig och slagit in Emils present och nu sitter vi och mumsar choklad. Om ett tag ska vi åka iväg på mottagningen och om vi hinner ska vi också racea till Orminge och titta på Adjusted som spelar där vid halv åtta. Härligt att dom kommit igång med spelningar igen! :)


Andreas från Adjusted
(www.adjusted.se)

Funderar på att hoppa in i duschen nu..
Later ladies & dudes! ;)

SAY WHAAAAAT?
Postat av: Linnéa

Kanske, kanske piper jag lite fortfarande ändå...

2008-05-30 @ 16:54:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0