Torsdag

God morgen!

Idag vaknade jag av att telefonen vibbrade typ massor med gånger. Kände mig riktgt poppis med alla sms som trillade in. Planen idag är iaf så att jag eventuellt ska träffa Linnéa, sedan luncha med mamma och efter det ska Aron åka in och möta mig och så ska vi leta efter en studentpresent till Emil. Ikväll kanske det blir Grönan med Lill-Anders och Simon för Anders vill titta på In Flames som går på kl 20.00 :)

Vi gjorde världens frukost imorse, det var den bästa på länge tror jag; Äpple/Päron/Citron/Ingefära-juice + mackor med ost & gurka + slice vattenmelon = GOD FRUKOST!

Får se om jag följer ut med Aron & Maja nu eller om jag ska fixa lite hemma. Ut ska jag snart iaf :)
PUWS

SAY WHAAAAAT?

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0